torsdag 11. juli 2013

10.juli Drøbak

Endelig på hytta! Elsker sjølufta og det å være ute hele dagen.
Jeg måtte jo ut å løpe så fort jeg hadde mulighet.
Det er så moro å løpe her!
Terrenget er veldig kupert. Mange svinger og bratte bakker. I tillegg er det så vakker utsikt hvor enn man løper. Man ser nesten alltid sjøen.
Det er lett å bli dehydrert i det gode været vi har nå, så det er viktigere enn noensinne å fylle på med væske. Jeg hadde med meg Salomonflaska (den myke på ca 2, 5 dl). Den var nok litt i minste laget selvom jeg bare skulle løpe 1 mil. Burde ha fylt den opp underveis.
Beina ble tunge underveis i de verste motbakkene og jeg følte meg litt astmatisk i pusten. Har ikke brukt astmamedisin på flere uker nå. Burde jeg kanskje gjort det når jeg følte meg litt tett? Liker ikke bruke medisiner, så begrenser det til minimalt. Men det spørs om det er litt dumt å la være når man egentlig trenger det?
Pusten blir uansett bedre etter å ha løpt rundt her i noen dager tenker jeg :-)


Bilde av utsikten fra hytta:


Så følger noen bilder fra løypa i dag:


Utsiktsbilde hvor man ser Drøbak marina såvidt til venstre i bildet og rett frem skimter man Oscarsborg:

2 kommentarer:

  1. Deilige omgivelser som virkelig gjør at man vil ut å løpe!! :-)

    SvarSlett
  2. Ja det er helt vidunderlig her og særlig nå når sommeren endelig er her :-)

    SvarSlett