torsdag 27. juni 2013

Terrengløping i Dalborgmarka / Vind torsdag 27.juni

Det blir masse bilder i dagens innslag.
I ettermiddag fant mannen min og jeg ut at vi skulle løpe i 13km på Vind. 
Været var klamt og grått med fare for regn. Men helt ypperlig temperatur.
Stiene bar preg av masse nedbør siste dager, så det ble ordentlig grisete (og deilig).
Det er jo bare å vaske bort møkka etterpå, er det ikke?
Det er deilig å bare løpe uten å bry seg om at man blir møkkete. Det var dessuten umulig å hoppe utenfor gjørmehullene, da nesten alt var vått og gjørmete.
Vi holdt ganske rolig fart: gjennomsnittet lå på 8,81 km/t og distansen ble 11.74 km i flg endomondo.
Terrengløping er som jeg har skrevet tidligere ren rekreasjon. Det er så vakkert og grønt i skogen nå. Det er så mange fine blomster og trær. I tillegg er det stille og rolig.
Det at farten holdes på et lavt snitt gjør at det kjennes veldig godt ut å løpe både for beina, kropp og sinn. 
Myggen så vi ikke så mye til i dag heldigvis. Da vi gikk tur på tirsdag i Øverbymarka var det litt for mange av dem nemlig. Men i ettermiddag løp vi jo hele tiden, så de rakk ikke sette seg å stikke... :-)


Har regnet mye siste dager....


Et tørt parti...


Mannen min står blid og venter på meg....

Stien er smal, men skimtes mellom blomstene :-)



Ikke like gjørmete alle steder..

Hopper over bekken...


Løp med kompresjonsstrømper i dag. Håper det holdt flåtten unna...

Ikke så aller verst møkkete? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar