onsdag 8. mai 2013

8.mai - Nordliarunden


I dag har jeg hatt studiedag og fått jobbet med skoleoppgave fra morgenen av.
Som seg hør og bør må jo også studiedagen inneholde en  løpetur. Viktig med frisk luft kan skjønne.

Før løpeturen og etter lunsj ble det et halvt skolebrød, noe som var fryktelig dumt, men litt dårlig viljestyrke i dag. 
Vanligvis er jeg sterk nok til å la være hvis jeg har bestemt meg for noe, men jeg hadde egentlig ikke bestemt meg for noe som helst 😊

Det var Nordliarunden som skulle forseres i dag. Liker vanligvis den runden, og den begynte fint. 
Det er svak stigning hele veien ut. Noen ganger merkes det ikke så godt, men kjente det veldig godt etter hvert i dag.
Spesielt når jeg begynte på Nordliabakkene. Da ble beina kjempetunge og jeg kjente melkesyren komme. Det ble så tungt at det endte med at jeg snudde før jeg var på toppen. Ble stiv etter hvert og følte at jeg spente meg skikkelig, spesielt i overkroppen. 
Vil nok tro at jeg fikk en meget pussig løpestil (ikke at jeg ikke har det fra før også)
Det er skolebrødet sin skyld (og litt smågodtet i går ;-)). Hehe, ikke løpestilen, men de tunge beina....
Jeg merker det faktisk med en gang i bena dersom jeg har vært litt dårlig med kostholdet. Syns til og med det går utover treningsastmaen. Noen flere som har merket dette?

Siste ukes treninger: 
Torsdag 2.mai: Sykling 22 km Tid 1.11.29 (mye motbakker)
Fredag 3.mai: Gå til og fra jobben: 9km (gikk fra barnehagen)Tid: 1.30
Lørdag 4.mai: Løping 10.30km Tid: 1.01.20 (mye motbakker)
 + gå til jobb: 4.10km
Søndag 5.mai: løping 7.77km tid: 45 min
Mandag 7.mai: gå til og fra jobb: 8.56km
Tirsdag 8.mai: gå til og fra jobb: 8.46km
Onsdag 9.mai: 11.82km Tid: 1.10.04


Også kom Kondis i posten i dag og der er det jo alltid masse interessant stoff å lese!! 😄
           

Ha en fin himmelsprett og helg! Håper det blir masse flott trening!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar