søndag 19. mai 2013

19.mai

I dag reiste mannen min og barna til Oslo. Han skulle være med på Terrengsykkelrittet i Østmarka.
Jeg skulle være hjemme for å jobbe med oppgave + at jeg har nattevaktshelg denne helgen.

Etter å ha sovet tenkte jeg at jeg skulle dra ut å sykle rundt Toten. Hadde vært så deilig med litt fartsvind nå som det var så god temperatur ute.

Men saken ble jo denne:  Fjernkontrollen vi bruker for å komme inn i garasjen med, tok mannen min med seg til Oslo. Den ene nøkkelen som kan låse opp garasjen manuelt, hadde han på nøkkelknippet. Den andre nøkkelen sa han at lå i skuffen, og jeg lette.
Hele huset rundt, og fant ikke nøkkelen.
Jeg hadde allerede tatt på meg sykkelklær og hjelm, for jeg var helt klar for å dra ut å sykle.

Jeg hadde mannen min på tlf hele tiden, og han kom stadig med gode forslag til hvordan jeg kunne få opp garasjeporten.
30 minutter etterpå fant han ut at han kunne lete etter den andre nøkkelen i bilen, og der var den gitt. Hehe, hvis jeg ville inn i garasjen måtte jeg altså bryte opp døra, og det gadd jeg ikke! :-)

Så slik ble sykkelturen min. Den ble ikke! 
Løpebeina trengte en hviledag, så da ble det ingen trening, men en dusj i stedet.

Men LYKKE TIL PÅ TERRENGSYKKELRITTET i morgen til mannen min!




2 kommentarer:

  1. Isj! Håper du får en noenlunde kveld i det minste... Takk, jeg skal gi jernet i morra...��

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe det gikk bra. Var bare litt oppgitt der og da :-)

      Slett