lørdag 18. mai 2013

18.mai og sommervær


Det er over en uke siden jeg skrev sist.
Har trent, men ikke fått løpt så mye i uka som gikk pga migrene og hatt det travelt.

I dag har det imidlertid vært skikkelig sommervarme og jeg fikk kommet meg ut fra morgenen av, før det ble for varmt. Løp ut til Nordlia og bakkene der. Ikke så altfor fæle bakker der, men pulsen min lå konstant opp mot 165 i bakkene. Veldig snodig, for jeg pleier ikke ligge så høyt. 
Har en makspuls på 177 ca. Men har aldri fått det målt på noen annen måte enn gjennom min polarklokke som har regnet det ut. 
Men kan hende jeg var litt dehydrert etter å ha løpt motbakker i går kveld? Og sliten etter at jeg løp i går?

I går løp jeg som sagt motbakker etter barnetog og 17.mai-feiring. Og det var så godt å kjenne at kroppen var med og tålte det!  Jeg elsker motbakker (i hvert fall etterpå, hehe).

Nå er det bare 2 uker igjen til Fjelleventyret og jeg har ennå ikke fått noen lange langturer som har lengde opp mot et halvmaratons lengde. Hvordan skal det gå da? Skal vel klare det allikevel, men klarer jeg å sette ny pers?

Trening sist uke:
Lørdag 11.mai: Terrengsykling i Øverbymarka: 23,71km
Søndag 12.mai:: Løping Nordliarunden 11.86km 
Mandag 13.mai: Gå til og fra jobb: 8,3 km
Tirsdag 14.mai: Gå til og fra jobb: 8,3 km
Onsdag 15.mai: Sykling til og fra jobb: 8,3 km
Torsdag 16.mai: Sykling til og fra jobb:8.3 km
Fredag 17.mai: motbakkeløping 10,02km
Lørdag 18.mai: løping 12.57km

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar