torsdag 25. april 2013

25.april

Denne uka er jeg i Trondhjem for å gå på skolen.
Stakkars de som reiser mye og bor på hotell ofte, tenker jeg, som ikke har mulighet til å lage sin egen mat.
 Jeg elsker å lage mat og spise sunne måltider med mye grønnsaker. Vi har gjerne fisk flere ganger i uka.
 Nå denne uka har jeg ikke hatt mulighet til å lage min egen mat. Jeg har spist på forskjellige steder hver dag, og er ikke helt fornøyd med graden av sunnhet hele tiden. Godt har det vært, og ja det har fulgt med et par salatblader og et par skiver med tomater, men hva gir det da? Jeg vil ha mye mer grønnsaker enn det!
Kanskje ikke den beste oppladningen til Sentrumsløpet, men dog. Jeg har ikke noe annet valg.

Søvn blir det dårlig med og.  Sover best i min egen seng.

Har fått trent to dager her. Mandag og onsdag. Syns det har vært to greie treningsøkter, men er jeg forberedt på 10 km i høy fart på lørdag nå? Vet ikke. Det er den første konkurransen i år. Den første konkurransen på året er hard.
Lungene blir nok sprengt og melkesyreverdien i blodet kommer til å være skyhøy i mål.
Jeg både gleder og gruer meg! Mest gleder, for det er jo så gøy å løpe med mange andre. Dessuten står det masse publikum i løypa og heier og det hjelper en fremover!
Jeg starter i pulje 4 kl 15.06 står det. Løypa starter med slak motbakke forbi slottet og oppover mot Majorstua. Liker motbakker jeg, men vi får nå se hvor godt jeg liker det på lørdag.

Dårlig oppladning og lite søvn til tross:  Sentrumsløpet, here I come!

1 kommentar:

  1. Jeg tror det går bedre enn du forventer på lørdag jeg. Kanskje ikke pæsh, men et fint løp allikevel.... Lykke til!

    SvarSlett