tirsdag 16. april 2013

16. April

Det har blitt mye gåing på disse bena den siste uka.

Trening siden sist innlegg:
Gange til jobb: 36,25 km

Løping:
Mandag 15.april Nordliarunden, snittfart 5,23min/km - 9.26km - 49:54
Lørdag 13.april løpe omvei hjem fra jobb, snittfart 5,24min/km - 8.95km - 48:23

Lørdagen var jeg utrolig tung i beina etter jobb, så syns det var veldig slitsomt. Syns ikke lungene samarbeidet helt heller - kroppen føltes ikke helt i form.

Mandagen dro jeg ut et par timer etter middag og syns det gikk greit, men skjønner ikke engang hvordan jeg skal klare bedre enn tiden min i fjor på Sentrumsløpet. Har fått trent betydelig mindre i år enn i fjor. Men får vel huske på at dette er det første løpet for meg denne sesongen og at treningen i vinter har vært dårligere pga kulda og treningsastmaen. Her er bilde av meg før treningen mandag. Spensthopp er bra trening det :-)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar