søndag 1. september 2013

Hovedoppgave og trening

Da jeg holder på med hovedoppgaven som har deadline 13.september, blir det ikke mye oppdateringer herfra. Men trene må jeg uansett. Har bare ikke så mye tid til å skrive om det.
Jeg tenkte også at jeg en dag skulle skrive om musikk og løping, for det liker jeg.
Men ikke i konkurranser, for da skal jeg være alert og våken! Men temaet hvilken musikk som er fin å løpe til, kommer etter hvert når hovedoppgaven er levert

Her er hele månedens treninger inkludert alle gåturene til og fra jobb:
Det ble 128 km med løping i august inkludert terreng, mest asfalt med fartslek, rolige turer, motbakker og litt mindre intervalltrening :o)
Det ble 93 km med gåing, da jeg går til og fra jobb. Veldig deilig å våkne skikkelig av frisk luft samtidig som det gir fin trening.
Ble nesten ikke sykling i august i det hele tatt, så det gidder jeg ikke skrive opp en gang.


Nå er det tre uker igjen til Oslomaraton, der jeg har meldt meg på 10 for Grete. Det skal vel gå, men den treningen jeg har bedrevet i studietiden har vel ikke vært bra nok til å perse. Men neste år, da skal nye perser settes!! Da har jeg ingen unnskyldninger! ;-)
Har forresten meldt meg på Oslos Bratteste, da jeg elsker motbakker. Var jo med i fjor, men i år skal jeg gjøre det myyyyyye bedre altså!!!
Må vel legge inn noen bilder i dag også vel? Fra løpeturer i skog og mark. Skal bare overføre noen fra mobiltelefonen først.



Slik er utsikten min når jeg løper utover mot Nordlia. Fint, ikke sant? Begge bildene under viser Mjøsa og Hedmarken på den andre siden:





Her er utsikten min fra Bergstoppen etter å ha løpt en fin runde i terreng i skogen:
 

Nam, bringebær!


Og jeg kommer mye sterkere tilbake når hovedoppgaven min er levert! :o)


2 kommentarer:

  1. Lykke til med siste innspurt!! Spennende :-) Blir deilig å bli ferdig da! Og 10 for grete samt Oslos Bratteste kommer til å bli moro uansett - man må ikke bli pers hvert år ;-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Silja! Gjett om jeg gleder meg til å få levert den!!
    Ja, konkurranser er kjempemorsomt!! Jeg gleder meg uansett persing eller ikke :o)

    SvarSlett