onsdag 19. juni 2013

Treninga går sin gang her

Jeg er her :-)
Har ikke så mye tid til å skrive blogg om dagen, da jeg holder på med to oppgaver som går parallelt og som skal leveres inn til høsten. Den ene er hovedoppgaven, den andre er fosterhjerteoppgaven.
Jeg trener som vanlig, men hadde litt roligere trening uka etter Fjelleventyret.
I dag har jeg syklet til Gjøvik Stadion og hatt intervalltrening på tartandekket.

Ellers driver jeg og leker med tanken på å være med på Sentrumgateløpet i Kongsvinger til lørdagen. Enten 5 eller 10 km. Er moro med konkurranser! Det blir i tilfelle påmelding der og da hvis vi bestemmer oss for å dra.

I dag har jeg vært innom wiggle og bestilt meg litt nye treningsklær. Forrige uke bestilte jeg nye mizuno wave Rider. Jeg bare elsker mizuno, passer så godt til mine føtter. Wave rider bruker jeg til trening og Mizuno wave precision bruker jeg ofte til konkurransesko. De beste løpeskoene jeg har! Og nå har de begynt å komme i så mange fine farger også! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar