onsdag 3. april 2013

3.april 2013

I dag har jeg hatt studiedag, og vært effektiv i fht studiene. Men man må jo ut og løpe litt også :o)
Beina fungerte fint og jeg har ikke brukt astmamedisin forebyggende på flere dager nå. Tror utetemperaturen har mye å si i forhold til det. Det er jo så godt ute når det er 3-4 plussgrader sånn som i dag.
I dag løp jeg den vanlige Nordliarunden, og nå er snart all snø og is borte fra gangveien.
Det er enkelte skyggepartier igjen bare. Og gjett om det er deilig å løpe med vanlige løpesko (og ikke piggsko)?
I dag var planen å starte rolig, men øke farten underveis når jeg begynte å bli varm.
Dagens trening:
Apr 3, 2013 Nordliarunden - Running 10.02 km 55m:16s 10.9 km/h 5:31 min/km

Jeg var også ute en tur 1.april. Først en tur på Mjøsisen over til Hedmarken på ski med familien. Han lille på 4 år går ikke så fort, men jeg syns han var kjempeflink!
Planen for løpetreninga var å ha en rolig trening hvor pulsen skulle ligge lavt. Jeg klarte å holde den i sone 3 mesteparten av tiden.  Vet at jeg egentlig burde forsøke å ha enda lavere intensitet også, men det er veldig vanskelig. Vet ikke om sonene mine er riktige heller, for det er polarklokka mi som har regnet det ut. Jeg kunne egentlig tenkt meg og tatt en test av makspuls og oksygenopptak og få utregnet mine pulssoner, men hvor gjør jeg det da? Kunne også tenkt meg en laktatprofil.

Men her er mandagens trening:

Apr 1, 2013 Nordlia Running 10.40km 1h:02m:36s 10.0 km/h 6:01 min/km

Apr 1, 2013 MjøsisenSkiing, cross country 5.40km 1h:50m 2.9 km/h 20:22 min/km

Ellers hadde jeg også en løpetrening 31.mars, da jeg er avhengig :o)

Mar 31, 2013 Running 9.45 km 53m:21s 10.6 km/h 5:39 min/km


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar